De eerste week - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Elke Berg - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Elke Berg - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Elke van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Elke

14 Mei 2016 | Malawi, Lilongwe

Deze week hebben we vooral met de artsen mee gelopen en gekeken. We mochten zelfs al 2 operaties meekijken, een liesbreuk en een incomplete abortus.
Wat was dat leuk om te zien. Tegelijkertijd wel appart, want je mag tijden de ingreep van de incomplete abortus gewoon je eigen kleding aan houden, we hoefde alleen andere schoenen aan te trekken.
We hebben ook al vrienden gemaakt vanuit het ziekenhuis, leuk om te zien en te merken dat je echt goed ontvangen wordt.
Ik ben mijn eerste week goed doorgekomen. Echt het is hier FANTASTISCH!!

• 14 Mei 2016 - 10:06

Linn:

Wat leuk om te lezen, ben benieuwd naar je volgende verslag!

Nog veel plezier..!!

X Linn

• 14 Mei 2016 - 10:12

Nol En Trudi :

Wat fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin heb
    en al de eerste week om dat gaat snel zeg
    Geniet ervan maar zo te lezen doe je dat ook

Groetjes Ome Nol en Tante Trudi xxx

• 14 Mei 2016 - 10:26

Inge:

Wat fijn om te lezen dat het zo leuk en mooi is!
    Ik hoop dat je hier veel van leert en geniet ervan!
    We kijken uit naar je volgende verslag. Erg leuk om te lezen.
    Veel liefs Inge en Dennis.

P.s nog steeds geen baby.

• 14 Mei 2016 - 10:48

Suzanne En Henri:

Ha die Elke!

Wat leuk dat we je nu kunnen volgen! We hopen dat je een supertijd hebt in Malawi en dat je veel ervaring op gaat doen. Heel erg veel succes en we houden je in de gaten!

Groetjes Henri en Suus

• 14 Mei 2016 - 10:52

Britt:

Echt leuk om je te kunnen volgen!
    Nog veel plezier en geniet ervan!

X Britt

• 14 Mei 2016 - 10:59

Arianne:

Hoi Elke.
    Wat prettig om wat van je te lezen. Natuurlijk doet het ons heel goed dat je daar ook hebt gevonden waar je op hoopte.
    Zorg ook goed voor jezelf en we blijven je natuurlijk volgen.
    Xxxx en blijf genieten en laat alle dingen die op je pad komen een mooie ervaring zijn.
    Liefs Arianne en René.

• 14 Mei 2016 - 11:08

Piet En Trudie :

Hoi Elke, wat fijn om te lezen dat je het goed naar je zin hebt. Nog fijner is dat je goed ontvangen en begeleid wordt. Indrukwekkend wat je allemaal mee maakt. Trots op jou, succes en we gaan je zeker volgen. Knuffel van ons xx

• 14 Mei 2016 - 11:22

Claudia:

Hoi Elke,

Leuk om je verslag te lezen, geniet ervan van deze leerzame stage en van alles wat je op je pad tegen komt!

Groetjes claudia mathijs giel maud

• 14 Mei 2016 - 11:44

Krista Kremers :

Hey meissie fijn wat van je te lezen, en nog beter te lezen dat je het naar je zin hebt, geniet van alles wat op je pad komt, koester elk moment, ik blijf je volgen natuurlijk...
    Dikke knuffel en liefs mama xxx

• 14 Mei 2016 - 11:59

Cristel Croonen :

Hoi Elke

Zo te lezen geniet je er volop van maak er een hele mooie tijd van.

Tot het volgende verslag.
    Groetjes Cristel

• 14 Mei 2016 - 12:02

Dinie Pennings:

Hoi Elke. Wat heerlijk om te lezen dat je daar zo goed ontvangen bent en het zo naar je zin hebt. Lijkt me spannend die operaties ! En al vrienden gemaakt, dat geeft wel aan hoe goed je het daar naar je zin hebt. Gelukkig maar !! Ik hoop dat je volgende verslag ook weer zo heerlijk positief is !! Groetjes en knuffels van Jan en mij en van Djedy een pootje !! XXX

• 14 Mei 2016 - 14:27

Petra:

leuk om wat van je ervaringen te lezen. Nog veel plezier en, doe vooral veel goede dingen daar! Lieve groet, oom Ronald en tante petra

• 14 Mei 2016 - 14:39

Oma Van Bakel.:

Hallo Elke.
    ik hoorde dat je goed was aangekomen en dat je het leuk hebt.
    De reis heb je goed en leuk ervaren fijn om te lezen.
    Succes nog en ik ga je proberen te volgen samen met of iemand van de kinderen of met Zoran. Heel veel groetjes Oma van Bakel xx

• 14 Mei 2016 - 16:26

Patricia :

Heej elke!!
    Zooo super vet dus!!
    Fijn dat je het naar je zin hebt,geniet ervan en leer!
    Xxx patje

• 15 Mei 2016 - 12:44

Floor:

Hoi Elke
    Wat goed om te horen dat je daar hartelijk ontvangen bent.
    Wat mooi om te lezen dat je al heel wat mooie momenten hebt mee mogen maken.
    Ik zal je in de gaten blijven houden nog veel plezier en succes daar...

Grtz Floor

• 15 Mei 2016 - 21:04

Marijke Daanrn:

Wat leuk om dit allemaal te volgen. Volgens ons heb je het enorm naar je zin. Wat zul jij straks veel te vertellen hebben.
    Geniet ervan. ..want voor je het weet is het voorbij.
    Dikke kus xxxxToon en Marijke

• 16 Mei 2016 - 19:02

Tessa&Kilian:

Wohh Elke, wat leuk om te lezen dat je hebt meegekeken met twee operaties.
    Ik hoop snel voor jou op een geboorte van een lief klein baby'tje!
    Leuk dat je vrienden hebt gemaakt, zo kun je wat leuke contacten behouden.
    Tot het volgende verslag!

Liefs en een dikke kus van ons!

• 02 Juni 2016 - 20:06

Wenda:

Leuke foto´s van jou met die mooie bruine mannetjes ik zie aan jou gezicht dat je het
    daar naar je zin hebt..je straalt...knap wat jullie doen daar..gr wenda